Neocenitelné rady Josefa Černého spotřebitelům: Kupující i prodejci mají svá práva, ale i povinnosti

27. srpen 2020

Spotřebitelský rádce Josef Černý a jeho neocenitelné rady všem obchodníkům i zákazníkům v naší radioporadně. 

„Domnívám se, že rozhlas je to správné médium, které umožňuje pružně předávat zkušenosti (v mém případě ze spotřebitelské oblasti) širokému okruhu lidí. Proto jsem byl velmi potěšen, když mne Český rozhlas vyzval ke spolupráci. Podle ohlasů předpokládám, že probíhá ke spokojenosti všech, tedy mé, rozhlasu a především posluchačů," říká Josef Černý.

Studovat etikety je v českých obchodech stále nutnost. Německý zákazník je na tom mnohem lépe

„Měl jsem možnost poznat problematiku reklamací jednak z obou stran prodejního pultu, ale i jako výrobce. Všechny tyto letité zkušenosti se nyní snažím zúročit ve prospěch především rozhlasových posluchačů," dodává Josef Černý.

Jana Kudyvejsová a Josef Černý ve studiu Českého rozhlasu Hradec Králové

Celou radioporadnu s Josefem Černým si můžete poslechnout v našem audio-archivu:

autoři: Jana Kudyvejsová , baj
Spustit audio

Související

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!

Jan Rosák, moderátor

slovo_nad_zlato.jpg

Slovo nad zlato

Koupit

Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.