Nové tváře, nové tituly a nový styl. Divadlo Šumperk se připravuje na nadcházející sezónu

13. srpen 2018

Šumperské divadlo se připravuje na novou sezónu ve velkém stylu. Kromě nových titulů nabídne publiku také nové webové stránky, nové logo, chce se více zaměřit na mladší diváky a po delší době mění i část ansámblu.

S ředitelem šumperského divadla Matějem Kašíkem jsme se usadili do prázdného hlediště a díváme se na prázdné jeviště. Do nové sezóny dostane divadlo nový vzhled. „Společně jsme vytvořili nové logo a další věci, kterými se propagujeme. Cílím na tu mladší generaci, protože těch podnětů a míst, kam můžou chodit je spousta, a myslím si, že moc nepřemýšlí nad tím, že i to divadlo by mohlo být vlastně fajn a že to divadlo může mít švih. Právě třeba přes nějaký vizuál je můžeme oslovit,“ uvedl ředitel.

Když se podíváme do repertoáru, kromě klasiky a často zpracovávaných témat, budou mít v Šumperku jednu unikátní premiéru. „V té dramatizaci to určitě bude světová premiéra a je to Grandhotel Berlín. Bude to polomuzikál, nevím, jestli se dá přesně někam zaškatulkovat,“ říká Kašík.

Kromě toho se představí také několik nových herců – Nela Štefanová, Martin Zahálka mladší nebo Jan Hönig. „Já jsem těch divadel prošel hodně a to šumperské je momentálně tak krásné, že nemám slov. Já už se těším, že budu dělat Prachy, prachy, Vojnarku a tak dále. Jsem opravdu šťastný, že to vyšlo,“ komentuje Hönig.

„My jsme už celý červen zkoušeli novou hru, kde všichni herci jsou s těmi stávajícími a už měli možnost se trochu, jak se říká, očuchat. Mám pocit, že sem zapadli velmi dobře, velmi rychle a že to prostě bude fungovat,“ dodává Matěj Kašík.

Nejbližší představení Jak je důležité míti Filipa čeká diváky 15. září.

autor: sol
Spustit audio