Zhruba polovina lidí, kteří drží Suchej únor, s pitím dlouhodobě zvolní, uvádí organizátor kampaně Petr Freimann

Druhý měsíc v roce je už tradičně bezalkoholový, tedy pokud se zapojíte do výzvy Suchej únor. Letošní 12. ročník kampaně si nachystal řadu novinek, o kterých mluvil ve studiu Rádia Praha organizátor Petr Freimann.

Ke kampani Suchej únor se každoročně hlásí kolem 900 tisíc lidí a cílená abstinence jim podle Petra Freimanna přináší mnoho benefitů.

„Těch registrovaných sušičů se dotazujeme po čtyřech měsících, někdy ještě po roce, takže víme, že stoprocentně se zlepšuje spánek. Ženy třeba kvitují pleť, často je to spojeno s hubnutím a pak samozřejmě více energie, to sušiči hodně deklarují.“

Velká část lidí, kteří si naordinují měsíc bez alkoholu, to prý považují za určitý očistný rituál. „A z těch našich dat vyplývá, že zhruba polovina lidí, co drží Sucháček, s tím pitím dlouhodobě zvolní.“

Suchou cestou

Čajový kalendář Suchou cestou

Heslo letošního ročníku zní Suchou cestou. K jejímu úspěšnému zdolání organizátoři sušičům nabalí online batoh plný benefitů, slev a zábavy na doma.

„Ten online batoh je takové nejhezčí členství, k tomu ještě máme čajový kalendář, tedy 29 čajů na 29 dní. Za každým čajem je multimediální obsah, takže lidé zase mohou nějakým způsobem interagovat, něco se dozvědět. Máme tam spolupráci se spoustou influencerů, takže nezůstanou na to sušiči sami letos,“ sděluje Petr Freimann.

Do výzvy Suchej únor se můžete zapojit jako jedinec i jako firma na stránkách suchejunor.cz.

Kde je hrana rizikového pití? Znamená jeden alkoholový přešlap konec výzvy? Liší se v konzumaci alkoholu ženy a muži? Poslechněte si celý rozhovor.

Související